Monday 10 September 2012

Kenwood BM450 麵包機 - Crispy French Bread-直接法


Crispy French Bread

Recipe adapted from: The Ultimate Bread Machine Cookbook (P.78)

!好古怪!呢個食譜係無糖的!!我只會跟食譜行的人,所以我無自行加糖!唔知係咪做慣中國人食譜,所以呢個食譜麻麻!


以下製作以 Kenwood BM450 麵包機為準

程式5 (French)
麵包分量:500克
烘焙度:低度

材料:
水 300ml
高筋粉 400g
鹽 5g
快速乾酵母 5g
牛油(切粒,置室溫軟化) 15g


做法:
1. 預備好所有材料, 順次放入麵包機裏面. (除了牛油粒外)
2. 選用 ”basic”功能.開麵包機.
3. 見所有材料成團後,加入牛油.跟著讓麵包機全程為你服務,直至把麵包焗好.
4. 麵包一焗好,拿出內殼,把麵包脫模.放在鐵架上,完全待涼最少30 分鐘後,可切片享用.或用膠袋密封好存放。





No comments:

Post a Comment

Thank Q your comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...